8 prednosti deljenega gostovanja

Izmed različnih vrst spletnega gostovanja je prav gotovo najbolj priljubljeno deljeno gostovanje. Kaj to pravzaprav pomeni? Pri deljenem gostovanju na enem strežniku gostuje več različnih naročnikov. Če menite, da bi bilo bolje, da bi en strežnik gostoval samo vašo spletno stran, si boste najbrž premislili. Zakaj? Ker bi bilo takšno gostovanje spletne strani zelo drago. Tako na namenskih strežnikih, ki gostijo samo eno spletno stran, gostujejo le zelo zahtevne spletne strani, vse druge pa si gostovanje delijo. Poglejmo si številne prednosti deljenega gostovanja.

1. Nizka cena. Največja prednost deljenega gostovanja se seveda skriva v njegovi ceni, saj je v primerjavi z drugimi oblikami gostovanja precej cenejši. Ker na enem strežniku gostuje več spletnih strani, se stroški enakomerno porazdelijo in vas ne udarijo v preveliki meri po žepu.

2. Hitro delovanje. Naj vas ne skrbi, da pri deljenem gostovanju vaša spletna stran ne bo delovala dovolj hitro. Kakovostni ponudniki imajo zmogljive strežnike, ki so opremljeni s hitrimi SSD diski.

3. Za večino spletnih strani in trgovin. Po deljenem spletnem gostovanju lahko poseže večina spletnih strani, saj smo že ugotovili, da je zmogljivost deljenega gostovanja povsem ustrezna. Tako po takšni obliki gostovanja posegajo lastniki različnih spletnih strani. Deljeno gostovanje je optimalna rešitev za kar veliko večino spletnih strani.

4. Naročnik ne potrebuje strokovnega znanja. Povsem dovolj bo, da obvladate osnovno računalniško pismenost. Ponudniki namreč poskrbijo za navodila, kaj morate storiti in kako upravljati svoj paket gostovanja, da bo vse teklo gladko in brez zapletov.

5. Prijazna nadzorna plošča. Ponudniki v večini primerov poskrbijo za uporabniku prijazno nadzorno ploščo, ki omogoča enostavno upravljanje z gostovanjem in domenami. Tako lahko preko nje na primer namestite spletno stran, ustvarite nov e-račun, kreirate podatkovno bazo, pregledujete statistiko in še veliko več. Najbolj preprosta za uporabo je nadzorna plošča cPanel.

6. Vzdrževanje strežnika. Najem deljenega spletnega gostovanja zajema tudi vzdrževanje strežnika, za katerega poskrbi ponudnik. Posodobitve strežnika so namreč nujne, saj se z njimi zagotavlja boljša uporabniška izkušnja, boljše delovanje, najpomembneje pa je seveda to, da je s tem poskrbljeno tudi za večjo varnost. Za posodobitev spletne strani pa morate poskrbeti sami.

7. Brezplačna odprava napak. Napisali smo, da je za vzdrževanje strežnika v celoti odgovoren ponudnik, zato se uporabniki v primeru težav brez problema obrnejo nanj. Če je napaka njegova, jo mora brezplačno odpraviti v najhitrejšem možnem času.

8. Samodejno izdelovanje varnostnih kopij. Večina ponudnikov poskrbi tudi za varnostne kopije, ki jih uporabnikom ponudijo v dnevni, tedenski ali mesečni obliki. Tako lahko v primeru napake svojo spletno stran povrnete v stanje pred dnevom, ko je do napake prišlo.