Dostava in dobavni roki
Dobava je odvisna od predhodnega telefonskega pogovora. Dokler ne dobimo potrditve iz vaše strani, da ste naročilo oddali in od strani dobavitelja, da so naročeni artikli na zalogi in jih lahko dvignemo, vašega naročila še ne bomo pričeli obravnavati. Po končnem dogovoru, je običajen rok za sprejem komponent od 2 – 14 delovnih dni. Naročenih artiklov po pošti najraje ne pošiljamo, razen v izjemnih primerih. Če je le mogoče vam jih proti plačilu dostavimo na dom ob dogovorjenem času ali pa jih dvignete na sedežu podjetja v Ljubljani na Detelovi ulici 5.
Za izdelke, ki niso na zalogi, je dobavni rok predvidoma 10-14 delovnih dni, vendar nanj ne moremo vplivati. Svojih zalog NIMAMO. Ko dobavitelj prejme artikel, vas še enkrat kontatiramo in obvestimo. Če naročilo še velja, ga sprovedemo v najkrajšem možnem času.
Vse stroške dostave in pakiranja plača naročnik.
Ob prejemu dostavljenega blaga prejmete originalni račun z vsemi podatki. Račun velja kot garancija. Lahko ga prejmete tudi v elektronski obliki po e-pošti. Če ste račun izgubili in bi želeli uveljavljati garancijo, vam bomo prišli nasproti tako, da ga bomo poiskali v svoji podatkovni zbirki.
Prodajalec ni odgovoren za zamude s strani ponudnika poštnih storitev ali za poškodovanje embalaže.
Naročnik naj prejeto blago pregleda takoj in nas ob morebitnih poškodbah takoj obvesti. Skupaj z naročnikom bomo sestavili zapisnik o poškodbi blaga.
Pridružujemo si pravico podaljšanega roka dostave, zaradi tehničnih ali drugih napak v postopku. V tem primeru se zavezujemo, da bomo naročnika ustrezno obvestili.
V primeru, da z naše strani niste prejeli nobenega obvestila o nakupu, in je od oddaje naročila preteklo že več kot 5 delovnih dni, nas prosimo o tem obvestite preko e-pošte prodaja@mojpc.si ali po telefonu na številko 068 176 425.
Varovanje podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Osebni podatki naših uporabnikov so eno izmed področij, kateremu posvečamo izredno skrb in pozornost.
Upravitelj Spletne trgovine mojpc.si – Moj PC d.o.o. (upravitelj), je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov.
Za potrebe poslovanja spletna trgovina zbira naslednje uporabnikove podatke:
- ime in priimek,
- naslov in kraj bivanja,
- naslov elektronske pošte,
- uporabniško ime,
- geslo v šifrirani obliki,
- ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesete v obrazce na spletnem mestu.
Za točnost podatkov, ki jih vnese uporabnik, ne odgovarjamo.
Za potrebe zagotavljanja varnosti, se zbirajo tudi IP naslovi, iz katerih uporabniki dostopajo do spletnega mesta. Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice. Na uporabnikov računalnik lahko spletna trgovina shrani tudi nekatere trajne piškotke:
- identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki (za prepoznavanje ob naslednjem obisku),
- ter štirje piškotki sistema Google Analytics (analiza obiskov spletnega mesta).
- Vsi omenjeni podatki, razen piškotkov, se na strežniku spletne trgovine shranjujejo trajno. Piškotki se v pomnilnik strežnika shranjujejo le za čas trajanja obiska in se izbrišejo po eni uri neaktivnosti, trajni piškotki pa so shranjeni na računalniku obiskovalca.
Upravitelj spletne trgovine lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz.
Upravitelj spletne trgovine podatkov o uporabnikih v nobenem primeru ne bo predal nepooblaščenim osebam. Dostavni službi (npr. Pošta Slovenije) bomo zaupali le uporabnikov naslov za dostavo. Z uporabnikom bomo stopili v stik prek sredstev komunikacije na daljavo le, če uporabnik temu izrecno ne nasprotuje.
Izjemno razkritje osebnih podatkov
Podatki, ki jih spletna trgovina zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov spletne trgovine.
Sklenjena pogodba oz. račun in naročilo se hrani na sedežu podjetja Ceta v Kleče 9, 1000 Ljubljana V kolikor kupec želi dostopati do shranjenih podatkov, se lahko obrne na e-mail prodaja@mojpc.si ali telefon +386 068 176 425.
Vračilo blaga in reklamacije
Kupec ima pravico in lahko, skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje, kupljeno blago brez navedbe razloga ali brez odškodnine vrne ponudniku. Vendar je kupec v tem primeru dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu izdelkov oz. odstopu od pogodbe/nakupa, mora kupec pisno obvestiti ponudnika najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga in sicer na kontaktni naslov prodaja@mojpc.si, blago pa vrniti v tridesetih (30.) dneh. Ob vračilu blaga mora kupec sporočiti številko transakcijskega računa, kamor lahko ponudnik vrne kupnino.
Reklamacije
V kolikor se dogodi, da kupec prejme naročeno blago, vendar je le-to poškodovano oz. se zdi, da ne ustreza varnostnim standardom, mora le-ta nemudoma obvestiti ponudnika! V kolikor je mogoče ponudnik nadomesti reklamirani izdelek z enakim izpravnim izdelkom. V kolikor to ni mogoče, lahko ponudnik kupcu ponudi drug ali podoben izdelek. V kolikor tudi to ni mogoče ali pa se kupec ne strinja s predlagano zamenjavo, ponudnik v celoti vrne kupnino.
Škoda
Ponudnik ne nosi odgovornosti za morebitno škodo, nastalo zaradi nepravilne oz. malomarne uporabe izdelkov.
Plačila in plačilni pogoji
Plačilo po povzetju V naši spletni trgovini lahko naročite izdelke, plačate pa jih “Po povzetju” oz. poštni službi, ko vam izdelke dostavi na željeni naslov.
Pošta Slovenije
V primeru, da bodo izdelki oddani Pošti Slovenije, boste izdelke plačali poštarju, ki vam bo prinesel paket na dom. V kolikor vas v času dostave ne bo doma, boste prejeli obvestilo, paket pa prevzeli na naslovni poslovalnici Pošte Slovenije.
Opozorilo: S plačilom pošiljke, ki je poslana preko pošte po povzetju, so povezani stroški plačila provizije, katero plača kupec po trenutno veljavnem ceniku Pošte Slovenije in za katere ne odgovarjamo.