Imate svojo spletno stran ali spletno prodajalno in bi želeli pridobiti več obiska ter poskrbeti za več nakupov? Pri tem si lahko pomagate z različnimi tržnimi prijemi, eden od njih pa je tudi spletno oglaševanje.

Preverite, kako poskrbeti zanj, da boste dobili za najmanjše možne stroške kar največji učinek.

Kako zastaviti spletno oglaševanje?

Spletno oglaševanje je vedno nujno tako za nove strani kot za tiste, ki so že uveljavljene, saj je sicer zaradi velike ponudbe težko dobiti obisk in še težje najti kupce. Spletno oglaševanje se običajno kombinira z drugimi načini trženja.

spletno-oglasevanje

Ko oglašujemo izdelek ali storitev, je treba hkrati skrbeti za dobro komuniciranje na družbenih medijih, se odločiti za obveščanje z elektronsko pošto, skrbeti za PR objave, povečati zanimanje s kakšno zanimivo nagradno igro ali sodelovanjem z drugo blagovno znamko, prav tako pa vlagati tudi v promocijo na fizičnih prodajnih mestih, na primernih drugih lokacijah itd. Skratka, spletno oglaševanje običajno ne deluje samostojno, temveč je del širše marketinške akcije.

Kdo naj poskrbi za spletno oglaševanje?

Če ste zelo majhno podjetje s skromnimi finančnimi zmožnostmi, lahko za spletno oglaševanje poskrbite kar sami. Vključite se lahko v sistem, ki ga ponuja Google, in prikazuje uporabnikom spleta primerne oglase glede na zanimanje (ki ga ugotovi s pomočjo piškotkov), lahko se odločite za oglaševanje na Facebooku in podobno. Pri teh sistemih je enostavno oblikovati preprost oglas, enostavno lahko določite dnevni strošek, ki naj bi se porabil za oglaševanje, prav tako pa pridobite nekaj statistike o tem, kako uspešen je oglas. Vendar pa večina ljudi spletno oglaševanje ne pozna tako dobro kot profesionalci. Podjetja, ki se ukvarjajo s spletom, vam lahko zagotovijo spletno oglaševanje z boljšim rezultatom, saj vam pomagajo narediti učinkovitejše oglase in poskrbeti, da se bodo ti pojavljali tudi na spletnih straneh, kjer se najbolj verjetno zadržujejo tisti, ki jih vaša ponudba zanima.

Kako znižati stroške za spletno oglaševanje?

Stroške je najbolje znižati tako, da hkrati z oglaševanjem skrbite tudi za optimizacijo. Medtem, ko spletno oglaševanje izgubi svoj učinek takoj, ko oglasi niso več objavljeni, je učinek optimizacije namreč bolj trajen.
Drago spletno oglaševanje pa se zniža tudi tako, da si ustvarite visoko število sledilcev na družbenih omrežjih ter od strank pridobite tudi elektronske naslove, kamor jim boste lahko pošiljali svoje zanimive novice.

Objave iz iste kategorije:

Ne spreglejte tudi naslednjih objav: