Spletni kupci obožujejo zaključek nakupa v enem koraku

Spletno nakupovanje naj bi bilo predvsem veliko bolj enostavno kot nakupovanje v resničnih trgovinah. Žal pa spletne prodajalne na to včasih tudi pozabijo. V želji, da bi prišle do čim boljših podatkov o svojih kupcih in bi se lahko pri njih v bodoče kar najbolje tržile, zahtevajo od njih množico podatkov in nepotrebnega klikanja ter vpisovanja. Kupci pa seveda niso neumni.

Nočejo se strinjati, da jim podjetje v bodoče pošilja svoje oglasno pošto na njihov elektronski naslov, pa četudi jih spletna prodajalna kar nekajkrat ponudi to možnost. Nočejo kupona za tri odstotke popusta, ko pa ti trije odstotki zmanjšajo manj kot jih bo stala poštnina. Nočejo vpisati rezervnega naslova, kamor se lahko dostavi paket, če bi šlo z dostavo kaj narobe …

Veste, kaj se nazadnje zgodi? Če je kupec preobremenjen, se od njega zahteva preveč podatkov, preveč tipkanja, preveč klikanja, preveč dela na splošno, potem ta zapusti košarico in nakupa ne zaključi.

Bi radi, da v vaši spletni trgovini ni tako? Potem uvedite zaključek nakupa v enem koraku in kupca tudi sicer ne obremenjujte – ne bodite nadležna trgovka!

Kaj je zaključek nakupa v enem koraku?

Ko pri spletnem nakupovanju že izberemo izdelke, ki jih želimo, ter jih s klikom odložimo v košarico, se odpravimo na blagajno – tako kot v fizični trgovini. Kljub temu, da naj bi spletna blagajna delovala hitreje kot v kakšni samopostrežni, pa ni vedno tako.

Trgovina od vas včasih zahteva, da kot nekdo, ki ni povsem pri zdravi pameti, potrjujete svoja dejanja in vpisujete podatke. Na prvi strani morate vpisati svoje ime, priimek, naslov. In potem vse skupaj potrditi oziroma se vrniti nazaj na prvo stran ter stvari dopolniti, če ste slučajno kaj pozabili.

Domači naslov, naslov podjetja, naslov za dostavo,…

Na drugi strani morate vpisati naslov, kamor naj vam blago dostavijo. In potrditi/popraviti. Potem so tu podatki o plačilu in plačilnih sredstvih. Sledijo podatki o načinu dostave. Pa podatki o tem, koliko bo poleg izdelkov znašala še poštnina …

Se vam ne zdi to nekoliko sitno? Verjemite, da je. In prav zato je najboljša možnost zaključek nakupa v enem koraku – Onestepcheckout. Vse, kar spletna trgovina od vas potrebuje in ve, kar želite o nakupu in dostavi vedeti vi, se nahaja na eni sami strani. Kadar koli lahko vsak podatek o sebi in o naročilu spremenite, ne da bi se vračali stran nazaj in tako v nedogled klikali, ali pa prav vse pisali še enkrat.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *